۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

مشاور وزیر امور خارجه:

مجاهدان در غربت مظلوم هستند

مجاهدان در غربت مظلوم هستند

مشهد- مشاور وزیر امور خارجه گفت: مجاهدان در غربت مظلوم هستند و ما وظیفه داریم صدای آنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد معصومی‌فر صبح سه‌شنبه در نشست خبری اختتامیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» اظهار کرد: موضوع فلسطین و محور مقاومت برای وزارت امور خارجه کشورمان بسیار مهم است و از این رو یکی از اقدامات دستگاه دیپلماسی، تبیین دفاع از مردم مظلوم در فضای رسمی بین‌المللی است.

مشاور وزیر امور خارجه گفت: اکنون شاهد هستیم که دیپلماسی و میدان پا به پای هم در حمایت از مقاومت انجام وظیفه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقدامات انجام شده اکنون قابل بیان نیست، اظهار کرد: در آینده شاهد تأثیر تلاش‌های این نهاد در حمایت جهانیان از مردم مظلوم فلسطین و لبنان خواهیم بود.

معصومی فر ادامه داد: صدای جبهه مقاومت باید به گوش جهانیان برسد و این در حالی است که مجاهدان در غربت در حال جان فشانی هستند و در مجامع بین المللی جایگاهی برای دفاع از مظلومان وجود ندارد.

مشاور وزیر امور خارجه تصریح کرد: بر این اساس شهید امیر عبدالهیان نزدیک سه سال به عنوان وزیر خارجه کشورمان، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان در غربت را در مجامع بین‌المللی تبیین کرد و به عبارتی پرچمدار صدای مقاومت در میان مردم جهان بود.

وی بیان کرد: مجاهدان در غربت مظلوم هستند و ما وظیفه داریم صدای آنان باشیم، امسال به دلیل تحولات سریع منطقه اجلاسیه نهم دارای شرایط خاصی است.

معصومی فر افزود: اکنون مردم بسیاری از کشورهای جهان نسبت به جنایت‌هایی که بر مردم فلسطین و لبنان رخ می‌دهد، واکنش نشان داده‌اند و تجمع‌های اعتراضی نیز برپا کرده‌اند و شاهد قطع روابط دیپلماتیک بین کشورهای آمریکای لاتین با رژیم صهیونیستی هستیم و از سوی دیگر آمریکا نیز در حال حمایت از تجاوزات رژیم صهیونیستی در فضای بین المللی است.

کد خبر 6258116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha